Hae
Aineistot 1-6 / 6
Työnantajabrändin viestintä Z-sukupolveen luokiteltavien työnhakijoiden tavoittelemiseksi
(2024-04-05)
Työnantajabrändi ja ulkoinen viestintä ovat teemoja, jotka ovat nykyään paljon esillä työelämässä. Kilpailu eri yritysten ja työnhakijoiden välillä on entistä kovempaa; yritykset haluavat rekrytoida yritykseen sopivimmat ...
Vastuullisuusraportointi yrityksen sidosryhmille : Raportoinnin laatutekijät
(2024-05-07)
Tässä tutkielmassa käsitellään sidosryhmäteoriaa ja vastuullisuusraportointia laadun näkökulmasta. Yritykset eivät toimi ympäristössään yksin, vaan niiden toimintaan vaikuttavat sidosryhmät ja yritys vaikuttaa sen ympärillä ...
Verotukselliset näkökulmat konkurssipesän omaisuuden realisaatiossa
(2024-05-03)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan konkurssipesiä ja niiden omaisuuden realisaatiota verotuksellisesta näkökulmasta. Monien erilaisten tekijöiden, kuten inflaation ja koronapandemian takia, monet osakeyhtiöt ovat kokeneet ...
Tilinpäätöksestä johdetut tunnusluvut ja osakkeiden suhteellinen arvonmääritys: piensijoittajan näkökulma
(2024-05-07)
Tämän tutkielman tavoitteena on syventyä tilinpäätöksestä johdettaviin tunnuslukuihin ja
osakkeen suhteelliseen arvonmääritykseen piensijoittajan näkökulmasta. Tutkielmassa keskitytään tunnuslukujen analysointiin, jonka ...
Innovaatiojohtamisen merkitys luovuuden edistämiselle
(2024-05-06)
Tässä tutkielmassa käsitellään luovuutta ja innovaatiojohtamista sekä erityisesti innovaatiojohtamisen merkitystä luovuuden edistämiselle. Yleisesti luovuutta sekä innovaatioita pidetään myönteisinä ilmiöinä, minkä vuoksi ...
Sidosryhmien odotukset yhteiskuntavastuusta toimittajan valinnassa
(2024-05-10)
Tämän tutkielman aiheena on yrityksen sidosryhmien yhteiskuntavastuuseen liittyviin odotuksiin vastaaminen toimittajan valinnan kautta. Yhteiskuntavastuun merkitys on korostunut yhteiskunnassa, ja yritysten on yhä tärkeämpää ...