Näytä suppeat kuvailutiedot

Kohtaamisia lähiruoka-ajattelun kentällä. – Havaintoja ulkomaisten lähiruokayritysten tarjontakonsepteista ja kuluttajien ostoympäristöistä.

Johanna Mantere; Katariina Heikkilä; Anna Kirveennummi

dc.contributor.authorJohanna Mantere
dc.contributor.authorKatariina Heikkilä
dc.contributor.authorAnna Kirveennummi
dc.date.accessioned2022-10-28T12:19:30Z
dc.date.available2022-10-28T12:19:30Z
dc.identifier.isbn978-952-487-549-3
dc.identifier.issn1798-6419
dc.identifier.urihttps://www.utupub.fi/handle/10024/158936
dc.description.abstract<p> foreign local food companies and their business concepts were studied in order to bring<br /> new ideas to Finnish local food business and thus promote growth in Finnish local food markets. Research questions were explored with qualitative, constructive, future oriented ethnographic research approach and benchmark-analysis.</p>
dc.format.extent11
dc.language.isofi
dc.publisherMaa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus
dc.relation.ispartofseriesRaportti
dc.titleKohtaamisia lähiruoka-ajattelun kentällä. – Havaintoja ulkomaisten lähiruokayritysten tarjontakonsepteista ja kuluttajien ostoympäristöistä.
dc.identifier.urlhttp://www.mtt.fi/mttraportti/pdf/mttraportti154.pdf
dc.identifier.urnURN:NBN:fi-fe2021042715492
dc.relation.volume154
dc.contributor.organizationfi=PÄÄT Tulevaisuuden tutkimuskeskus|en=PÄÄT Tulevaisuuden tutkimuskeskus|
dc.contributor.organizationfi=tulevaisuuden tutkimuskeskus (FFRC)|en=Finland Futures Research Centre (FFRC)|
dc.contributor.organization-code2608900
dc.contributor.organization-code2619000
dc.converis.publication-id4037844
dc.converis.urlhttps://research.utu.fi/converis/portal/Publication/4037844
dc.format.pagerange39
dc.format.pagerange29
dc.okm.affiliatedauthorKirveennummi, Anna
dc.okm.affiliatedauthorMantere, Johanna
dc.okm.affiliatedauthorHeikkilä, Katariina
dc.okm.discipline520 Muut yhteiskuntatieteetfi_FI
dc.okm.discipline616 Muut humanistiset tieteetfi_FI
dc.okm.discipline520 Other social sciencesen_GB
dc.okm.discipline511 Kansantaloustiedefi_FI
dc.okm.discipline511 Economicsen_GB
dc.okm.discipline616 Other humanitiesen_GB
dc.okm.internationalcopublicationnot an international co-publication
dc.okm.internationalityDomestic publication
dc.okm.typeB2 Book section
dc.publisher.isbn978-951-729;978-952-487;
dc.publisher.placeJokioinen
dc.title.bookRuoka lähellä, kuluttaja kaukana? Näkökulmia lähiruoan kysynnän ja tarjonnan kohtaamiseen.
dc.year.issued2014


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot