Näytä suppeat kuvailutiedot

Scambaiting as a Form of Online Video Entertainment: An Exploratory Study

Laato Samuli; Rauti Sampsa

dc.contributor.authorLaato Samuli
dc.contributor.authorRauti Sampsa
dc.date.accessioned2022-10-28T13:09:28Z
dc.date.available2022-10-28T13:09:28Z
dc.identifier.isbn978-3-030-73688-0
dc.identifier.issn2194-5357
dc.identifier.urihttps://www.utupub.fi/handle/10024/163202
dc.language.isoen
dc.relation.ispartofseriesAdvances in Intelligent Systems and Computing
dc.titleScambaiting as a Form of Online Video Entertainment: An Exploratory Study
dc.identifier.urnURN:NBN:fi-fe2021093048592
dc.relation.volume1383
dc.contributor.organizationfi=tietotekniikan laitoksen yhteiset|en=Tietotekniikan laitoksen yhteiset|
dc.contributor.organizationfi=ohjelmistotekniikka|en=Ohjelmistotekniikka|
dc.contributor.organization-code2610300
dc.contributor.organization-code2610302
dc.converis.publication-id58050135
dc.converis.urlhttps://research.utu.fi/converis/portal/Publication/58050135
dc.format.pagerange748
dc.format.pagerange738
dc.identifier.eisbn978-3-030-73689-7
dc.identifier.jour-issn2194-5357
dc.okm.affiliatedauthorRauti, Sampsa
dc.okm.affiliatedauthorLaato, Samuli
dc.okm.discipline113 Tietojenkäsittely ja informaatiotieteetfi_FI
dc.okm.discipline113 Computer and information sciencesen_GB
dc.okm.internationalcopublicationnot an international co-publication
dc.okm.internationalityInternational publication
dc.okm.typeConference proceedings article
dc.publisher.countrySveitsifi_FI
dc.publisher.countrySwitzerlanden_GB
dc.publisher.country-codeCH
dc.relation.conferenceInternational Conference on Soft Computing and Pattern Recognition
dc.relation.doi10.1007/978-3-030-73689-7_70
dc.relation.ispartofjournalAdvances in Intelligent Systems and Computing
dc.title.bookProceedings of the 12th International Conference on Soft Computing and Pattern Recognition (SoCPaR 2020)
dc.year.issued2021


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot