Uuden kosmetiikkatuotteen lanseeraaminen somen avulla : Tarkastelussa tapaus Norvina
Rantanen, Sini (2024-05-16)
Uuden kosmetiikkatuotteen lanseeraaminen somen avulla : Tarkastelussa tapaus Norvina
Rantanen, Sini
(16.05.2024)
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024052738137
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024052738137
Tiivistelmä
Tämä tutkielma keskittyy uuden kosmetiikkatuotteen, Anastasia Beverly Hills brändin Norvina luomiväripaletin lanseeraukseen sosiaalisessa mediassa, erityisesti Instagramissa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, kuinka tuotetta markkinoidaan visuaalisesti Instagram-julkaisujen avulla. Tutkielmaan sisältyy myös tarkastelu siitä, millainen rooli vaikuttajilla on uuden tuotteen markkinoinnissa sosiaalisessa mediassa ja miten kuluttajien mielipiteet ja kokemukset tuotteesta ilmenevät sosiaalisessa mediassa. Tutkimus rajautuu kosmetiikka-alan yhteen tuotteeseen, jotta voidaan keskittyä syvällisesti sen ympärillä tapahtuvaan visuaaliseen markkinointiin Instagramissa. Keskeinen tutkimuskysymys on, kuinka Norvina-luomiväripaletti esitellään visuaalisesti Instagram-julkaisuissa.