Sosiaalisen median muotivaikuttajien rooli kuluttajan ostopäätöksessä
Lehtonen, Emmi (2024-06-11)
Sosiaalisen median muotivaikuttajien rooli kuluttajan ostopäätöksessä
Lehtonen, Emmi
(11.06.2024)
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024062558066
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024062558066
Tiivistelmä
Kandidaatintiyö käsittelee sosiaalisen median muotivaikuttajien roolia kuluttajan ostopäätöksessä käyttäen apuna ostoprosessia. Kandidaatintyössä selviää, että muotivaikuttajien rooli on positiivinen sekä negatiivinen.